sobota, 28 lutego 2015

Karteczka na bierzmowanie z ręcznie malowanym tłem.

Dziś pierwszy post w nowym miejscu!
Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten blog i moje prace i będziecie mnie tu odwiedzać :-)

Na początek pokażę więc kartkę baaardzo kolorową, choć dość stonowaną.
Papier, który stanowi tło pomalowałam osobiście farbami akwarelowymi techniką mokre w mokrym.
Krzyż wycięty z karbowanego brystolu pokryłam złotą farbą akrylową.
Białą serwetkę też miejscami potraktowałam tą farbą.
Etui postęplowałam symbolem chrześcijańskiej ryby.

Jak Wam się podoba?










Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

1. 
scrapgangsterki.blogspot.com

http://scrapgangsterki.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-87-wasnorecznie-wykonane-to.html

Ponieważ stworzyłam własnoręcznie malowane tło :-)

2.
alwaysplayingwithpaper.blogspot.com



Because I used this colours :-)

3.
simonsaysstampblog.com

Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog

Because anything goes :-)





Follow my blog with Bloglovin

18 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyzwaniach...Zapału w prowadzeniu nowej odsłony bloga..Z pozdrowieniami i podziwem dla malowanego tła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło :-) Twój blog już dodaję do listy wyświetlanej u mnie.

      Usuń
  3. Piękna kartka :-) nowa odsłona bloga fajnie Ci wyszła, na pewno będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aggie :-) Też Cię zaraz wyświetlę u siebie :-)

      Usuń
  4. Gorgeous card :-) the whole design of this is stunning ! the matching envelope makes it even more special too. Lovely :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,to mało napisane,wykończone z taką dokładnością.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, aż się zarumieniłam :-) Dzięki ♥

      Usuń
  6. Gorgeous card using our colors! Just lovely! Thanks for playing The Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie niesamowite tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest, jej tło zachwyca!
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW WOW WOW, how amazing!!! Love this card LOTS, so glad you join us at The Challenge!!! I sure hope you are inspired to join us in the current challenge, it is Orange and Teal and a fresh sketch!!!! Yay, your creativity is amazing!!!!
    Hope to see you!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, bardzo podoba mi się kolorystyka :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, I watched over your old blog. You make beautiful things, cards and sewing. Great colours and combinations.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)